Jag blir dum av dig

2011-10-13 @ 17:57:55


Mitt nya stjärnskott i min spotifylista och en sommarbild på mig. Det är ungefär vad jag har att bjussa på idag. Sen kan jag ju passa på att säga att jag inte är död, men att det är tyvärr fortfarande min lilla vita...

Nu är det vinter ute. Fjällräven sitter som fastklistrad och vantarna likaså! Crazyyy, med tanke på att vi nästan hade sommarvärme för bara en vecka sedan(?). Den berömda brittvärmen bestämde sig för endast en kort visit. Men jag tror nog inte att någon gick ut genom dörren igår morse utan en chock, då vi nu fått vår första frost i viken! Jag ska dock inte klaga på vintern - den har trots allt sina mysiga stunder! Men jag kan inte förneka att jag hellre föredrar varma sommarkvällar, bruna ben och glass i solen!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

jättefin tröja du har på dig! vart har du köpt den?

btw så är du gryyymt snygg!!

<3

2011-10-22 @ 15:25:17

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0