They are not artists because no one can play the guitarr!

2011-10-20 @ 20:43:32
Sådärja! Så här rolig är jag idag, men bara för att hon är så fin!

Jag har haft huvudet i skolbörckerna sedan jag kom hem idag, men tog en paus för att äta och åka till skolan för utvecklingssamtal. Utöver detta har jag även överträffat mig själv idag, då jag spenderade rasten nere i bibblan med näsan i ett engelskt lexikon varvat med pennan i handen! Idag är jag stolt över mig själv.

I morgon är det fredag och jag har nget inbokat, vilket är väääldigt skönt för en gång skull! Ska förhoppningsvis inte få så himla många knop gjorda. Nu ska jag slänga ett getöga i spanskaboken ;)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0