Utan bild

2011-10-10 @ 19:27:28
Detta bådar inte gott! Ätit onyttigt och skippat träningen idag... Därför ska jag "straffa" mig lite med att inte njuta av min sovmorgon imorgon. Nepp, för jag ska upp och träna istället!
Jag har dock haft en grymt skön dag tillsammans med min andra hälft. Vi har glidigt runt på stan och bara pratat. Det finns mycket att prata om efter två veckor ska jag säga er, och mycket hinner hända! Men Hanna och jag brukar ju i vanliga fall heller inte ha några problem med att hitta på något att prata om... ;)
Nu ska jag packa ihop mina grejer inför en vecka hos pappsen och sen kommer han troligtvis och hämtar mig. Förresten så kommer jag nog inte ha någon dator de närmaste dagarna, men jag hör av mig så fort jag kan!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0