Love taught me to lie

2011-10-04 @ 21:35:54
Jag vill kunna gå runt i korta shorts och magtröja igen.. we♥it

Efter både plugg och en lång tur med bilen känns det nu helt okej att hoppa isäng lite skapligt ikväll! Mamsen och jag tog även en sväng till Maxi för att jag skulle få min kanelbulle, men fick jag det? NEJ, såklart inte... Jag fick nöja mig med en fake hallonmuffin (med hallonsylt och inte riktiga hallon, inte okej!).
I morgon väntar en häktisk skoldag, nästan helt utan raster och efter det lite ärenden, innan jag kör loss på ytterligare en danslektion! Det sista klingar bra i mina öron. Förresten så är det "vändardagen" i morgon - bara två dagar kvar till helg!!


0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0