chääää

2011-09-04 @ 02:37:32
webben och jag har en tendens att bli väldigt bra kåmpisar...

Sitter vaken själv hos Hanna. De andra två töserna sover som stockar brevid mig. Härligt! Såååå jag såg därför min chans för lite egentid med kameran barre!
Vi har spenderat kvällen lite ungefär på Sahara ochi biosalongen. Nu är min jagsaknardigoskuld tagen och jag rekommenderar er att göra som jag. Se den. Klart man gråter lite, men vad gör det om 100 år? Och förresten, det där med att svenska filmer inte är bra. Det är feeeeel!
Nu ska jag smyga upp och lägga mig i sängen. Första parkett. Godnatt ni vet
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Felicia Johansson

Snyggis!

2011-09-04 @ 21:54:17
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0