If big girls don't cry, why do I?

2011-09-06 @ 19:31:16
Hejdöh Milo! Heeeeeelt okej.

Hängt med Stells och Sebbe större delen av eftermiddagen, och nu börjar det faktiskt likna något! Bruden och jag har även suttit och suktat kändisar en stund. Kul att jag gör det någon gång i alla fall! Jag är i vanliga fall snustorr när det gäller kändissnack. Helt ärligt, så vet jag knappt vem Brad Pit är...
Jag funderar på att hitta någon sån här rolig liten lista till bloggen, som jag kan fördriva tiden då jag är fast vid mammas.. Hur skulle det vara? Känner att det enda jag skriver om är mina dagar, vilket inte är så jätteintressant om ni frågar mig. Sååå nu ska jag bara hitta den perfekta listan också! Blir säkert görbra!!
Nu ska mamma och jag snart fika lite, och det luktar nybakat bröd, mums! Kolla idol ska vi också, men nu ska jag först hoppa in i en dusch! POSSS
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Stellaa

Alla tjejer kan slänga sig i väggen, han är min! "Stella ventimiglia, åh jag älskar min man shit shit shit"

2011-09-06 @ 22:09:10
URL: http://stellaam.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0