Om jag önskar tillräckligt hårt. Kommer det då flyga in i min famn?

2011-09-15 @ 21:12:01

Detta är en liten del av vad topshop, weekday och nelly.com har att bjuda på i höst och vinter. Och yess, ikväll har jag slagit rekord i flest förälskelser på en väldigt kort stund. Den svarta klänningen tar helt klart priset! (och priset skulle kunna äta upp mig...) Det här måste va den mest perfekta klänningen jag någonsin sett! Testade en av samma modell i stockholm med Elin och Hanna, (då en mer somrig såklart) men hur som så tyckte jag, för ovanlighetens skull, att jag passade väldigt bra i just den modellen. Det jobbigaste blir nog att inse att jag tyvärr inte kommer kunna dra på mig den här på julafton för att gå och spendera den mysigaste kvällen på året med släkten, iklädd den här pärlan. Inga snabba casch här inte!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: ida

följa varann via bloglovin ?:)

2011-09-15 @ 22:57:50
URL: http://iiiden.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0