Tre timmar hemifrån

2011-09-24 @ 20:17:03
Precis hemkomen efter tre timmar ute på vägen, på sibylla och på ica maxi. Brorsan och Clara hängde också på, så nu har jag precis skjutsat dem hem till henne också. Kanske ska satsa på taxi? Skämt osido, jag börjar faktiskt bli en riktig hejjare på det där med bilkörningen! Så himla kul!
Nu ska mamma och jag kolla på Den Bästa av Mödrar och äta massa godis! Känner dock inte för att peta i mig det minsta mer just nu. Är helt propp efter sibylla, men det är bara lördag en gång i veckan!
Imorgon ska jag upp och träna lite skapligt och sen ska mamma och jag ta oss ut till Gunnebo för en sväng med våra fyrbenta vänner! Låter grymt bra i mina öron, och så himla mysigt! Det var så himla länge sen vi red nu, så det är på tiden.
Nu ska vi starta filmen
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0