I don't wanna live that life, so I stick to what I prefer

2011-09-08 @ 22:00:43
weheartit.com
Åh, vad jag ska tatuera mig! Om du vill ha en tatuering, vart skulle du då göra den? Jag själv vill ha flera stycken. Jag vill ha i nacken, på höger revben och under höften, över troslinjen. Så jäkla schnyggt! (Lite kul att jag hittade nästan exakt den jag vill ha, den sista bilden) Jag skulle heller inte tacka nej till en svala någonstans!

Tyvärr får det ovan vänta i ett och ett halvt år..
Idag har jag hur som varit på galet bra humör, vilket verkligen behövdes en sån här lång skoldag! Fått mycket gjort och har repat hela eftermiddagen. Ätit alldeles för mycket ikväll och kollat robinson, då datan alldeles plötsligt bestämde sig för att lägga sig i viloläge för en stund... Mitt i inlägget och allt!
Nu ska jag i alla fall lägga mig på spikmattan och se om jag kan somna för natten. I morgon har jag sovmorgon, men eftersom jag inte kommer hinna med träningen under eftermiddagen så går jag upp som vanligt och tar mig till gymmet istället! Nu börjar det likna något!


1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: enfridacheeyy

det är asfint att tatuera på insidan på armen elr vad man ska säga..

2011-09-09 @ 19:01:58

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0