What goes around comes back around

2011-09-05 @ 22:21:05

Goddagens på er! Tänkta bara hoppa in och säga att jag är vid liv, dock med en släng av den mysiga bakteriebeblandningsförkylningen som alla verkar få dessa tider(?). Det är ju så mysigt att träffa alla nya människor och smitta ner varann lite! Mumzzz...

Idag är jag mer förkyld än andra dagar, men det stoppade mig inte från en sväng till actic, och visst gick det åt skogen också! Jag får ta igen det på onsdag...
Resten av dagens ljusa timmar har jag spenderat i skolan och hemma hos Stells med guran. Måste repa varje dag den här veckan, men nåt inlägg om dagen ska jag nog kunna åstadkomma! Checkat in idol och lite annat smått skit har jag också hunnit med.
Nu ska jag trippa in mot sängen, för imorgon är det back to school som gäller, men en välbehövlig sovmorgon får jag mig i alla fall! Godnatten
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hilda

varför är hon så jävla snygg för? ondska!

2011-09-06 @ 21:14:11
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0