MIN DAG GENOM IPHONE 4S/INSTA

2012-04-19 @ 20:58:58
1. Frukostägget 2. Dagens outfit 3. grön(?) hårfärg 4. Kaffe och kaka 5. Resultat 6. Bilkörarkungen.
Haft fullt upp hela dagen, trots att jag faktiskt nästan varit helt ledig. Detta på grund av att jag igårkväll kom på att det var länge sen jag faktiskt pressade mig riktigt genom träningen. Därför fick min morgon/förmiddag bestå av just löpning, crosstrainer och styrka. Som om det inte vore nog med detta var min enda lilla lektion orientering. I regn. För att jämna ut det hela fick min middag bli hamböööörgare på sibylla i all hast. Skönt att man aldrig kan vara helt nyttig...
Nu ska jag damsuga huset, för inatt får vi nämligen en liten gäst.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0