You got me up all night, my lucky strike

2012-08-26 @ 21:31:17
Bilderna ska inte behöva tala helt för sig själva, men jag hoppas att det syns hur awesome våran helg i Eksjö/Nässjö har varit! Vi har bott ihop med lite grabbar som jag sedan tidigare känner lite, vi har öst hela helgen från morgon till kväll, både i lekpark, i bilar, på tramptraktorer och i folkhaven framför (dock lite för få sedda) toppenartister (med små undantag), i spöregn och i solsken. Jag vill tacka alla för en helt felfri helg (lite missöden hör till det galet bra, och jag tycker att det är själva charmen med att leva i nuet), och framförallt Hilda och Anne-Sophie, som ställde upp på att åka med mig på detta lilla äventyr! (Nej. Jag hade inte velat åka själv.)
 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hilda

ställde upp? pinglan, where ever the party at, I'm at! tack för en sjukt bra helg! <3

Svar: du är bra! tack själv <3
Jolina Fältsjö

2012-08-28 @ 08:46:43
URL: http://hildahattar.blogg.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0