Blod svett och tårar

2012-12-15 @ 17:02:29
Min lördag har varit fruktansvärt stressig, då jag skulle hinna med att träna, äta familjemiddag och desutom hitta en bra klänning till ikväll, när det vankas deltajulfest. Hittade en som var okej till en början och tog mig hem, och till min besvikelse var den inte som den tycktes vara i affären (ja, jag testade den). Därför fick vi ta en extra sväng till stan för att fixa en helt annan. Det krävdes en del stress men nu är jag nöjd! Jag känner mig fin och det är det som räknas!
Nu ska jag ha en fruktansvärt bra kväll, ha det fiiiint! 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

Fan va snygg du är!
har du pojkvän? :)

2012-12-15 @ 19:21:34

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0