Christmas break

2012-12-20 @ 23:26:00
En från helgen och en från årets absolut sista skoldag!
 
Idag har planerna varit betydligt lugnare än tidigare under veckan, då träningen plockades bort från schemat. Vilodagar är lika viktiga dom! Därför valde jag att fira mitt jullov med massor gott och sött med klassen, mitt på dagen, innan jag tillsammans med bästis tog mig ner till stan. Fixade några av de sista klapparna - det är inte många kvar nu!! - och möööös på stans dyraste, och mysigaste kafé. Sånt skulle behövas oftare... 
Nu har jag ätit middag med min fina mamma och julhandlat. 
 
Imorgon är förmiddagen ockupperad, och det står inget mindre än brudfika på schemat! Sen ska jag köra dödshårt på acitc. "Det är ju så skönt när de gör ont!!"
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: .

Vacker du är!

2012-12-20 @ 23:35:55

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0