Dear Santa

2012-12-16 @ 21:11:18
Fler och fler börjar prata önskelista nu inför julen och inte ska väl jag vara sämre. Med åren (det låter som om jag är 100 år, jag vet) tycker jag att det blir svårare och svårare att komma på något specifikt att önska sig i julklapp eller födelsedagspresent. Då blir det ju lätt att man bara slänger ur sig "pengar, eller ingenting alls egentligen", men hur kul är det att ge bort pengar då?! Så i år har jag verkligen försökt, och tycker ändå att det ser ganska bra ut... 
 
Som vi redan vet är jag ett stort fan av träning. Därav de översta bilderna med byxor och sport BH från stay in place. Det är ju alltid också kul att smycka upp respiratorn (läs: telefonen) lite! Det är sånt jag aldrig kommer till att fixa själv, så det är ju ett ypperligt tillfälle att då önska sig det!! Sist men absolut inte minst önskar jag mig massage. Jag tror inte att jag behöver förklara varför jag önskar mig just det. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0