For the rest of my life

2012-12-30 @ 21:56:00
Idag är det blaskigt och dant, men jag är glad i alla fall. Jag har gjort årets sista träningspass, ganska lungt dock, men gjort är det! Sen har jag pratat med min orehört fina bror som sitter på högre breddgrader (men ingen katastrof, han är fortfarande i sveariket).
 
Idag är en sån dag när jag bara drömmer mig iväg och skapar jobbiga bilder av hur framtiden kommer att se ut. Jobbiga är dom eftersom man nästan kan va 100% säker på att det oftast inte blir som man vill.
Sån här dagar saknar jag sommaren och allt vad den har att erbjuda - det spelar alltså ingen roll om det är iskalla kvällar på löga eller förbannat mycket jobb, för man kan hela tiden försäkra sig om att det blir varmare inom ett par timmar och att jobbet inte varar föralltid. Och när jobbet är gjort finns det en möjlighet att göra något utan de resterande timmarna på dagen och inte bara ett deprimerande mörker som gör vem som helst på dåligt humör. Idag saknar jag fina middagar på terassen, min bror och mina fina tjejer i fina sommarkläder i ett kaotiskt Stockholm. 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0