Like an echo

2012-12-27 @ 16:24:47
Morfars/mammas tjocka marintröja får värma mig ikväll, tillsammans med dom vanliga svarta dr. denim.
 
Planerna för eftermiddagen blir middag nere i staden tillsammans med släkt och vänner, för att fira ett födelsedagsbarn. Känner på mig att jag efter det kommer somna gott - gympasset tog idag!! Jag är på ett sådär irriterande myshumör också, helt salig. Vamp får stå för den underhållningen, för man kan ju alltid drömma!
Kom på att jag har en frisörtid imorgon, och det kom som en glad överraskning, eftersom jag känner mig sådär tråkig i både kropp och själ mest hela tiden, så lite kvalitetstid hos grannen (frissan) blir totalt toppenbra imorgon!! 
 
Ha det fint bräääs
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0