Börja med att jag va ute en kväll, med en brud jag träffat och bjudit på dejt

2012-02-24 @ 16:45:34
OBS! Om ni inte ser några ändringar här på bloggen - tryck på F5.


Hinner in blogga nu. Var på stan alldeles för länge, men trevligt hade jag. Tror att det var kaffet jag missade i morse, som gjorde min första del av dagen till ett helvete. Har tränat för länge också. Nu måste jag ta en alldeles för kort dusch för att sen cykla till Vickan, för mat och massa tjejer. Ang. cykeln så är jag och min kära vän Hanna som små barn på julafton, nu när vi får dra fram hojarna. Riktiga bikers! Juste, glömde jag att säga att det är vår? SCHYRRE.
Idag är jag ful och därför får ni ingen bild :)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0