Fredag

2012-02-25 @ 01:24:16
Två från ikväll.

Har haft en hur härlig kväll som helst! Skrattat högt, skrikit av magsmärta (pga skrattet), pratat massa onödigt strunt (men som är så himla kul att prata om), ätit massor och då menar jag MASSOR gott och spelat ett micket trevligt sällskapsspel. Tackar Vickan för en trevlig kväll! Mina pinglor är helt klart svårslagna...

Imorgon har jag små planer, men vet inte ännu om det hela blir av. Därför håller jag tyst, och berättar att jag i alla fall ska springa några kilometer på förmiddagen, göra iordning för mammas hemkomst och äta middag hos m&m. Låter fett nice i mina öron och ser minst lika bra ut i mina ögon!
Nu kollar jag oth, men känner ögonlocken sakta men säkert bli tyngre och tyngre. Lucas Scott är nåt så fruktansvärt snygg! Bedrövligt att han inte råkar bo i Västervik. Det hade inte gjort ont!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Clara

Nästa gång skippar du att bli skjutsad av Stella (det såg extremt vingligt ut) och ringer svägerskan!

2012-02-25 @ 21:38:24

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0