Känner wääää

2012-02-23 @ 23:29:48
- Ge ma sommar, ett fett leende på läpparna och en sönderbränd hud! Tar gärna hem min världens bästa mamma också. NU.
Bestämde mig för att sova vid åtta, och gav mig på red riding hood för andra gången (igår somnade jag på fem). Ångrade mig efter en kvart och gick ner och började pilla i stil- och kodmallarna här på bloggen. Blev ganska nöjd faktiskt, så såhär får det va ett tag nu! (Gör säkert ändå ändringar i typsnitt osv osv osv)
Nu är dock Big Brother slut och min stora myshörna är längre inte lika mysig. Utöver detta är jag också på ett sjuhelvetes humör. Arg och besviken på allt och alla. Kan det vara så att jag är lite trött?
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0