Let's play a sad list

2012-02-22 @ 18:38:00
Jag har fått upp ögonen(öronen) för en av de vackraste låtarna jag någonsin hört. Den hör till WSPA's reklam om hur de hjälper djur i nöd. Sorglig men oh så fin! Sen får ni också se vad jag har ätit till lunch/middag idag. Äckligt gott. Jag är bra på att skriva motsägelsefullt i mina inlägg. Äckligt fin, god, vacker, gott, bra osv osv osv. Men det är sån jag är äckligt konstig ;) fast ändå ganska fräsch...
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

Skrev du inte om anorexi för ett tag sedan? Du har alltid mat på när du är nyttig, bra mat, mycket träning osv. Går inte riktigt ihop då du va så emot sjukdomen ;p

2012-02-23 @ 02:24:09

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0