Som en citron på ett fat

2012-02-24 @ 17:46:04
Har fräschat upp mig lite och insåg att jag hade tid över. Vad gör man då? Först sätter man sig i soffan och försöker få till the perfect ego-pic. När man tagit ungefär sjutton stycken nöjer man sig. Man drar igång musiken på datan och gör ett snabbt inlägg på bloggen, som visar precis hur man ser ut, kvällen till ära! Så... Såhär ser jag ut ikväll. Ganska vanlig, men förlängde fransarna lite, för skojs skull. Får se om jag klarar av att komma hem utan allt smink under ögonen (som jag annars väldigt ofta gör). Man ser så dräggig ut då...
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: sabina

den blåa klänningen som du beställde i S innan jul, hur passade den dig? svara i min blogg är du snäll, tänkte köpa en sådan i vitt till skolavslutningen nämligen.



fin blogg btw! :) Kram

2012-02-24 @ 22:59:40
URL: http://lisasabina.devote.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0