Vanilla tea

2012-02-01 @ 15:56:27
1. Frukost 2. Tea, tea och åter tea. Just nu :)
Fick sluta en bra stund tidigare, så jag drog på mig jackan och tog en promenad hem, tillsammans med Hanna. Har nu bunkrat upp med tea, efter att jag fått i mig lite avokado och en macka. Det har börjat snöa (igen) och jag har tankar på att bli sjuk och gå i ide resten av helvetesvintern. Allvarligt. Jag är inte skapad för det här klimatet. Nu väntar viken fint på 40cm. Crazyyy.
Nu ska jag sörpla och vänta in pappa, innan jag ska få ett träningspass och ett halvt danspass avklarat. Ska läsa lite historia också förresten.
Snöa inte in allihopa...
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Felicia Johansson

GOTT!



Borde kanske ses någon daaaag snart? :)

2012-02-01 @ 23:29:33
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0