Wohoo

2012-02-05 @ 21:03:46
Har hällt upp kaffe i den största koppen jag hitta. Har haft en slödag, och känner på mig att jag (som vanligt varje söndag) inte kommer kunna somna. (Hoppas jag kan det bara för att jag sa så nu!!!) Jag har i alla fall ett rent rum att sitta och glo på, och förövrigt har min helg varit bråå. Har bara varit hemma och tagit det lugnt, försökt plugga och hittat massa mysig musik. Har börjat kolla på Pretty little liars också, så nu är jag stuck i den soppan, men bara för att jag inte hittar fler avsnitt av oth...

Imorgon ska jag köra ett monsterpass på actic, men först ska jag plågas lite med att starta upp en ny skolvecka. På tisdag ska jag leka EU-departement på Ellen Key. Coolt. Natten
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0