2011, april, maj, juni

2012-01-02 @ 19:30:53
I april hade jag en liten svacka och bestämde mig därför för att ge upp bloggandet ett tag. Gjorde slut med Johan och började tänka på ett helt nytt sätt. Jag skickade efter skolavslutningskläder och därav fick jag mina härliga orangea små älsklingar, som jag dock inte kunde använda när det väl gällde!
Maj kom med sol, värme och kärlek. Första glassen i hamnen tuggade jag i mig tillsammans med Hanna, och körde helt emot min ickesockerdiet. Fuskfuskfusk. Jag bar långklänning för första gången, och kände mig mest tjock och ful. Det gör jag fortfarande, men jag envisas när jag kan, eftersom jag vet att det är sååå snyggt! Jag firade både mamma och pappa (på samma dag), men även morfar. Åt på två möjligheters lusthus på mors dag och grillade för första gången 2011. Månaden avslutades med en underbar bal, där Jonathan deltog. Gick med en gammal vän, Sofie, men visade också upp fina Clara för första gången. (Mitt framtida förhållande ska se likadant ut)
Jag skulle kunna skriva om juni i flera dagar om det bara fanns tid och utrymme! En månad med mycket värme, vänner och många betydelsefulla händelser. Till att börja med började vi bära shorts för jämnan, vi började festa in sommaren och Stella och jag tjänade pengar vid Toven. Vi drog till Spanien med klassen, en resa jag nu i efterhand ser som den bästa jag varit på. Vi gick ut grundskolan och bror tog studenten. Jag tog årets första svenska dopp med Hanna och käkade glass i Söderköping med Clara och Jonathan. Livet lekte!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0