Not all of your dreams come true

2012-01-08 @ 17:03:42
Idag är det endast bilder som får mig på humör. Allt annat är kallt, grått och ledsamt. Jag hade helst av allt velat spola fram tiden sådär fem månader... Minst! Annars hade det gått bra med två år och de där fem månaderna. Hade varit skönt, med tanke på att då skulle både jag och alla andra slippa den här verisionen av mig. Den är tråkig, ledsam och allmänt nere, men visst - alla har vi våra svackor. Jag skulle vilja påstå att jag har en nu. Ligger nedbäddad i sängen hela dagarna och drömmer mig bort. Gör jag inte det vill jag bara lägga mig på golvet och gråta. Eller kanske sitta i ett hörn. Inte JÄTTEROCKIGT!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0