Road trip with mom

2012-01-14 @ 19:26:54
image descriptionimage description
Har varit på road trip med mamma idag. Åkte ganska tidigt i morse, och kom hem runt halv sex. En heldag alltså! Och mysigt har vi haft det! Pratat strunt i bilen till Vimmerby, jag körde och gjorde en totalt spontan, men exellent parkering mitt i Vimmerby centrum. Kollat runt i några få affärer, men hittade (som tur är) inget vettigt. Det mådde plånkan bra av! Vi fikade på en café där all inredning var till salu och jag hittade tillslut en riktigt snygg och rejäl kalender, som jag blev ruskigt nöjd med!
På vägen hem tog vi en sväng till Kammertorp och mammas gamla vän. Myste lite med henne och mördarkatten, Findus (bilder kommer sen). Hoppade in på maxi för att köpa lite snacks och fick även med mig en B&J hem. Jag har ju trotsallt en sockerdag i veckan ;)
Clara kom med en väldigt bre idé härom kvällen - intala dig själv om att du inte tycker om allt det goda, feta, söta och sliskiga! Jag tycker faktiskt inte om choklad och godis...
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0