Tisdag barre

2012-01-17 @ 16:45:49
Bilderna togs klockan 07:57 imorse, för att vara exakt.
Trött som ett djur om mornarna, så ikväll satsar jag på sängen vid nio eller nåt. Känslan som uppstår när man vaknar.. typ. Haft en kort dag i skolan och har därför redan nu hunnit träna, lagat mat och ätit. Jag lyckas oftast få till väldigt god mat, men vid anblicken är det inte direkt nåt man vill stoppa i munnen. Nu ser det ut som jag spytt i skålen :) Som tur är bjuder jag oftast inte nån annan än närmsta familjen på mat, hehe. (den där informationen var bara till för den som ville veta!!)
Ska duscha och sen ta en promenix till min sjuka lilla kusse och lämna lite böcker. Sen ska jag förhoppningsvis spendera resten av kvällen med näsan i samhällskunskapsboken. Har kommit på att det är bra att komma förberedd till lektionerna...
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: josefine andersson

åhåå vad fin du är jolina!!



heheh jo jag vet det är skitkul, blir seriöst roligare än att shoppa kläder haha :D

2012-01-22 @ 22:43:43
URL: http://josefineandersson.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0