Summer, get your ass back home. I left the keys outsite our front door

2012-01-19 @ 17:08:25
Idag längtar jag lite extra till sommaren och allt därtill. Sol, värme och vänner. Men vi får inte heller glömma de pepparkaksfärgade kropparna, som jag är så duktig på att tjata om varje gång :) Jag vill leva i ljuset av solen enda fram till klockan halv tio på kvällen och vakna till fågelkvittret som tränger sig igenom fönstren i huset. Trots att man har en svacka kommer man aldrig lika långt ner på sommaren, och en riktig depression känns för mig fullkomligt omöjlig! (har kommit på det själv) Jag vill leka med tomtebloss och dansa i sanden tills morgonsolen letar sig fram 
Hursom. Jag ska cykla, på isgata, ner till kusinerna för att fira lilla farbror som snart är inne på sitt 42a år. Grattis i förskott, bara för jag vet hur kul du tycker att det är med uppvaktning ju mer åren går ;)
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: MATHILDA

Hon längst upp ser ut som du! :))

2012-01-19 @ 19:10:55
URL: http://tillen.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0