Pretty much my weekend through instagram

2012-01-29 @ 22:14:00
Idag är en sån där äckeldag, när man äter precis allt som finns hemma, går runt i sovkläder hela dagen och sängen är the place to be. Jag försökte duscha bort allt det där, men den uppsvälda magen och det dåliga samvetet sitter kvar. Det var liksom sådär så jag ville skrubba bort precis allt på hela mig, med skrubbbollen i duschen. Inklusive huden. Jag lyckades nästan, och lite renare känner jag mig. Ytterst lite.
Jag ska torka håret och smörja in mig med ett alldeles för tjockt lager body lotion. Sen ska jag försöka sova några timmar, för att sen vakna upp till en, förhoppningsvis, bra måndag. Oddsen är inte höga.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0