Livets ljusa stunder är många, men inte idag

2012-01-05 @ 22:33:58
Min dag har sugit. Hur bra har eran varit på en skala 1-10? :) Jag beräknar min till en stark tvåa. Endast pga av att jag har en underbar vän, named Hanna Ströberg, och världens bästa mamma. Tycker nästan lite synd om er andra...

Dagens måste: Sluta tänka.
Juste! Jag skulle ju börja med min ickesockerdiet nu i början av veckan, men det har gått sådär. Har sjuka cravings på kvällarna, och vet inte riiiktigt hur jag ska råda bot på dem. Någon som har tips? Öppen för förslag, liksom.
Nu myser jag så mycket jag kan. Ja, i alla fall så mycket man kan på egen hand - vill säga, slängd i sängen med dator, tittandes på One Tree Hill (drömmandes bort) med små uppehåll för bloggning och uppdatering på twitter. Hoppas ni är glada över min hänsyn till er, kära läsare!
Glömde jag nämna att jag har världens bästa mamma??? Okej, va bra. Då säger jag det igen: Jag har världens bästa mamma!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

När jag skulle äta mindre godis började jag äta frukt, blev galen i det tillsist, så försök äta lite söt frukt som Sharon( en liten söt orange frukt) det funkar tillsist :) kram

2012-01-06 @ 02:12:41

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0