IF HEAVEN AND HELL DECIDES THAT THEY BOTH ARE SATICFIED, THEN I'LL FOLLOW YOU INTO THE DARK

2012-07-07 @ 00:27:34
Har åkt bil längs hela den södra kusten i vårt avlånga land, och har nu hittat hem igen. Dock inte med ett särskilt stort leende, då jag gärna stannat både i Götet och i Malmö några veckor till. Det enda positiva är faktiskt nu att jag får träffa kåmpizarna - hängt med Strö hela kvällen.
 
Hört att det springer fullt med blottare runt i stan och vågar knappt gå ut. Har hyrt två usla filmer med Hanna och käkat (väldigt) sen middag på mc donalds, chicken nuggets. Idag ångrar jag lite att mamma och pappa bestämde sig för att skapa mig till 95 och inte 94. Hade varit nice att kunna slå sig ner på någon av hamnkrogarna, istället för att dricka ramlösa på donken. Inte jätterockigt. Trodde att jag skulle bli våldtagen av två blottare när jag cyklade hem från Hanna (till detta hör att jag bor en väldigt kort raksträcka ifrån familjen Strö. Vi snackar 500 meter) så hon fick fint stå kvar ute på gatan tills hon inte såg mig längre. Och hem kom jag!
 
Bilderna ovan visar ungefär hur min semestervecka har varit. Pretty much perfect. Även om jag blir fruktansvärt frustrerad av att vara tvungen att inse att jag inte är lika snygg som alla shortsmodeller, när jag visar halva röven i det modernaste av det modernaste. Jag är inte den som är den, men det ser ganska illa ut på mig, och förresten så är det inte speciellt skönt heller.Därför drog jag fram plånkan och pröjsade för fyra extra centimeter(läs: ett helt annat par). Sen har jag ju åkt med mamma och inte tre brudkompisar, men minst lika mysigt har det varit - har för första gången i mitt liv ätit på longhorn och sovit på hotell i Sverige. Det var väldigt nice, och frullen ska vi inte ens ta upp. Den var god. Sen har jag gått så mycket att jag tillslut tappade knäna, och sett ett live gripande på malmös gator - det räcker nog om jag säger AIKmatch. Som sista stopp har jag sovit hos småbarnsfamilj i Göteborg, och mysigare mornar får man leta efter! Betat av cirkus 100 mil bakom ratten också. Nu är jag så gott som klar. Tycker jag.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0