PROBLEMER

2012-06-20 @ 11:47:28
Min dator laggade ihop totalt i tisdags och det är därför det varit, kanske inte nu längre, ovanligt torrt här! Nu är i alla fall brors dator lagad och jag kommer bossa över den tills jag får tillbaka min. Dessutom är den här mycket större och flashigare...
Jag har sommalov!!! Jag har fortfarande inte riktigt förstått det, men det klarnar upp mer och mer för var dag som går. Jag har fram tills nu bara tagit det väldigt lugnt. Hängde vid havet för första gången igår, och brände mig en aning. Jag har dock varken druckit drinkar ur meloner, haft någon ananas på huvudet eller suttit på ett hustak och chillat - men det kommer!
Idag skiner solen och det är cepevarmt ute, och jag är inne och städar.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0