4 hatar/älskar

2012-03-01 @ 21:33:07
Bara för att jag aldrig gör nåt annat än och skriver om mina dagar och lägger upp bilder på endast tråkiga ting, tänkte jag dra upp ett inlägg om - fyra saker jag hatar och fyra saker jag älskar.


Hatar:
1. När människor som inte tänker innan de pratar.
2. När människor inte visar respekt för varann. När någon anser sig vara bättre än någon annan pga av olika, orealistiska anledningar.
3. Vinter.
4. Pengar/min ekonomi.
Älskar:
1. Min familj, släkt och vänner, såklart!
2. Sommar.
3. Mat/godis/frukt.
4. Pengar (När det finns mycket...)
Det visar sig att jag faktiskt inte har så mycket hat i kroppen. Det var faktiskt en utmaning att hitta 4 saker jag faktiskt hatar. Mycket lättare med de saker jag älskar, och skulle kunna hålla på i evigheter. Det ska jag väl ändå vara glad över?
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Mia

Vilket upplyftande blogginlägg minÄlskling!! Va stolt jag blir av att läsa! Du har mycket klokskap trots dina unga år!....undrar var det kommer från! ;) kram

2012-03-02 @ 22:41:27

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0