Helgen ni vet

2012-03-11 @ 19:01:49
Min helg har varit helt enanstående! Jag startade upp med att fylla 17 i fredags. Inte mycket att hänga i granen, men uppvaktad blev jag i alla fall! Jag fick mer eller mindre speciella bilder uppsatta, på vad som skulle föreställa mitt skåp. Nu har jag dem i det istället. Jag fick en tårta med en halvnaken mig på, snacka ego, och hela släkten kom för mycket god mat. Jag har gått in mina nya traintones, och där med också fått ett fett skoskav. Druckit cola på MC och den satt precis där den skulle! Sen har jag festat lite i bynn och fått en mycket fin present av min fina tjejer, och dansat mig till smärta i både rygg och nacke, men också en mystisk och fruktansvärd smärta i ena benet. Kan inte gå ibland. Jag har åkt buss och ätit frukost i solen. Stella och jag har repat och varit på allmänt söndagshumör.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0