Blodig äckelmåndag

2012-11-26 @ 20:46:00
Har precis kolat klart på "Det brinner!" och herregud vilken nostalgi! Fortfarande kryper det i kroppen när jag ser den... Så himla läskig, haha. Nåt annat som är nostalgi är The Fray som dånar ut ur högtalarna nu. Åh, vad jag älskar dom! Och nån annan som jag älskar är min lilla bästiz, Hanna, som gjort håret kjempegrejt! Blir lite avis bara... 
 
Förresten har jag haft en helvetesmåndag. Försovit mig bajsmycket och inte orkat med som jag velat på gymet. Sånt suger. Sen har vädret varit åt skogen också, men som ett ljus i mörkret har min lilla stora bror hängt med hela eftermiddagen och vi har haft avskedsmiddag ikväll. Han åker på onsdag och då ses vi inte på ytterligare tre månader. Minst. Det suger mest just nu. Men i mars åker jag upp och röjer tillsammans med honom och hans crew uppe i Lindvallen!! Något att längta efter. 
 
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0