Morgonstund har guld i mun

2012-11-21 @ 22:06:00
Veckan såg ut att bli en riktig mördarvecka, och visst, så har det sett ut hitintills. Dock är sociologiprovet avklarat, där jag inte känner min ensam om att säga att jag fick ihop rekordantal skrivna papper! Det här provet kunde man nästan lika gärna gått och dött innan, kände jag, men att ha det gjort har fått mig helt klart piggare och gladare. Nu är det passerat! 
 
Jag ser fram emot helgen det första jag gör måndag morgon, men otroligt nog tycker jag att veckorna går fortare än vad jag hinner med att ta in i min lilla skalle. Men det är bara positivt. Nu har jag ytterligare ett test innan jag kan chilla ner och ta helg. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0