I wanna fall

2012-10-23 @ 21:50:00
Lite bilder från den gångna helgen. Har inte tagit några bilder idag över huvudtaget, eftersom jag inte varit på topp under dagen! Stressen inför lovet är här och mycket tid går till annat än fritid. Jag har i alla fall tvingat mig iväg till gymmet en sväng idag. Det behövdes mycket för att jag över huvudtaget skulle ta mig dit, men med vantar, trippla tröjor och jacka gav jag mig iväg. Sjukt hur kallt det är _överallt_ nu. Det är typ kallare inne i skolan än ute... Nej, skämt o sido, men det är verkligen vinter i luften. Nu dammar jag när som helst av fjällräven! 
 
Nu ska jag hoppa ner i en dusch, och sen direkt i säng! Blev alldeles för sent inatt, och det resulterade i att jag somnade med kaffeglaset i soffan imorse. Fick en sån där härlig kissa-på-sig-känsla och vaknade av att hälften av kaffet låg över soffkudden och min hand! 
Vi kan säga att de sista bilderna tillhör mig också...
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0