Signaler som egentligen inte existerar

2012-09-09 @ 21:50:50

Idag har det inte gått i många knop på Lysingsvägen! Har mest legat och latat mig i sängen framför Peter Pan. Jag försöker intala mig om att det faktiskt har med skolan att göra... Och det har det. Lite.
 
Jag har gått klädd i brallor som jag aldrig trodde att jag skulle ta på mig, och absolut inte bära bland folk, men faktum är att min stil har blivit så sjukt blandad, så jag börjar tro att möjligheten att jag går till skolan i klackar lika så den blir större... Eller? Haha!
Jag får se om jag vågar dra på mig dessa sköningar imorgon, eller om det blir standard: Dr. Denim. Men standard är mindre kul. 
 
Nu ska jag i alla fall soooova, och ooouhh vad jag behöver det! 
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: mathildaaaaa

snygga brallor som du definitivt borde ha! :))

Svar: Jag vågade! :) Dom är sååå sköna och lite coola.. :D
Jolina Fältsjö

2012-09-09 @ 23:04:32
Postat av: Hanna panna päron pung

Du va ju sjuk snygg i dom också!:D

Svar: vilken hanna det än är - DU är snygg!
Jolina Fältsjö

2012-09-11 @ 22:16:44

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0