Brand New Opening

2013-02-28 @ 16:26:05
Stunden som vi alla väntat på var idag kommen! I åratal har vi grämt oss och klagat över det dåliga utbudet och bristen på inspiration. Idag är dagen D - Gina Tricot har äntligen öppnat i viken! 
Hahaha! Skämt osido.. Klart jag tycker att det lite småkul med en ny butik i vår lilla stad! Dock ser jag det som en svårighet att kunna hålla i stålarna såhär i början, men vilken tur då att jag snart fyller år! 
 
Hade ärenden på stan under dagen, så visst passade jag på att glida in på premären och hem kom jag med ett linne. Tyckte det var snyggt med lite sportig stil utan att det blir en typisk träningströja med den djupa ryggen. 38 står det på också, men eftersom min sinne för mode ligger på ungerfär -5 så ska jag sluta pladdra på om det nu och istället ladda upp inför kvällens pass med maaaaat! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0