Coffee and vitamins

2013-02-03 @ 11:21:00
Precis som alla andra ojämna veckor har jag startat upp min söndag på jobbet. Äckeltidig uppstigning och tre timmars städning. Men det gör egentligen ingenting när det lönar sig och jag har bra arbetskamrater. Jag kommer igång och det är bra när resten av dagens ska ägnas åt att avsluta diverse arbeten. 
 
Jag har festat igång förmiddagen med en kolhydratbomb: gröt- och mackfrukost. Det brukar sitta fint på söndagarna när magen skriker efter mat vid klockan tio när jag kommer hem. Gottgottgott. Nu är jag inne på min andra kopp kaffe och dagens vitaminbrus. Jag tycker att det kan va skönt att få i sig lite extra vitaminer under de årstider när solen inte lever upp till mina förväntningarna. Idag är det å andra sidan kanonväder! Vill egentligen bara strosa runt i vår fina stad hela dagen, men icke! Får ta en prommenix med hunden senare, om jag hinner. 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0