Göramassordag

2013-02-04 @ 22:14:00
Bilder från förra veckan och helgen.
 
Ibland är det helt sinnessjukt hur mycket jag kan hinna med under en enda dag. Idag har varit en sån, kom jag på förut. Med bara tre lektioner (jag har förövrigt aldrig i hela mitt liv varit så frustrerad över ett matteprov som jag är nu, gråter typ) har jag hinnit med både det ena och det andra! Jag har haft en körlektion på förmiddagen, cyklat fram och tillbaka mellan huset, skolan och trafikskolan sjutionelvatusen gånger, gjort matlådor inför veckan, varit på teorikurs och dödat mina ben och röven på gymet. Nu är jag trött och ska sova. Nä, skoja ba. Jag ska plugga matte!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Sofia

Hej!
När du skriver att du gör matlådor, gör du till skolan då?
Varför äter du inte skolmaten isåfall?
Kram

2013-02-05 @ 11:42:07
Postat av: Anonym

Har du några bra tips på några bra fitnessbloggar?

2013-02-05 @ 13:03:11

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0