Chillaxing

2013-01-06 @ 21:49:00
Jullovet är offeciellt slut, och har varit i två dagar, men i alla fall - det enda som återstår nu är en studiedag imorgon. Det tackar jag så hjärtligt för då jag inte hunnit med så mycket vila idag. Jobbade från halv sju imorse och hann sen bara med frukost efteråt, innan jag gick till actic och tog mig an milen återigen. Det gick!! Och efter det åkte jag och mitt tomatoaniskte till farmor för middag och ååååh, det går ju inte att sluta äta allt gott! Kvällen har jag lagt åt kökortsplugg, och jag har lyckats med A-fasen för första gången(!!!). 
 
Trött som satan i skallen, så nu ska jag somna till vamp tänkte jag. Har fullt upp även imorgon, men det är mest skojiga saker som ska ta upp min tid då. 
Natten
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0