En till omgång

2013-01-28 @ 22:13:00
Idag har huvudet i princip gått på högvarv under alla dygnets vakna timmar, så därför har jag varit effektiv (inför en kommande vecka med mycket plugg och lite matlagning) ikväll. Alltså fick skallen vila under dryga timman och efter det kunde jag slutföra en av mina ~17000~ uppgifter jag har att göra under veckan.
 
Med tre matlådor och 14 nya protein bars är jag redo för fyra dagar med träning och plugg! Och för den som är intresserad och (tråkigt nog) räknar kalorier, gjorde jag ett snabbt överslag på barsen - delar ni 1,5 sats på 14  bars, innehåller var och en lite drygt 100kcal. Jag själv anser inte att mat och siffror hör ihop, men visst kan jag förstå att det är skönt att ha nåt och nåt koll. Dessutom är ju producenterna av de barsen man köper väldigt måna om att kalorimängden syns så bra som möjligt - jag tror att den brukar ligga runt 120-140 kcal(?) 
Räkna ni som vill, men bara det inte går över styr och att det slutar med att ni blir blinda för rätt och fel sort.  
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0