Thoght of all the people, places and things I've loved

2013-01-28 @ 11:51:20
/Köpte nytt te under föregående vecka - choklad chili(!!!) Sjukt gott, men med väldigt egen smak/ Invigde helgen med födelsedagsfirande och sinnes god mat/ Lördagmorgons dagsform innan gymet, spennis/ Just nu hemma och häller i mig litervis av kaffe. Måste ju ladda upp inför en långdag, då jag inte är klar med studierna förren ikväll efter min teorilektion. 
 
Jag har skapat mig ett eget löfte inför den här veckan - Jag ska göra klart precis allt plugg jag kan, så jag kan stå på noll för en gångs skull! Det vore fruktansvärt skönt och med tanke på att jag är fullt uppe i körskoleteori så skulle jag behöva all möjlig tid över till det! 
Ha en bra start på veckan friendz, peace yao.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0