Ytterligare ett år överlevde jag

2013-01-01 @ 23:15:53
Vi startade upp firandet av 2013 med en trerätters, jag och tjejerna. Då hann vi också med att fira Amanada, som så fint drog på sig sitt artonde år på nacken idag, på självaste nyårsdagen! Grattis till henne! Fick dock bara en bild på förrätten och en på efterrätten, men lika bra det. Maten är ju till för att ätas och inte fotas. Grymt gott var det i alla fall och jag är supernöjd med min vaniljpannacotta!
 
Efter det tog vi oss till ett betydligt mer fartfyllt ställe och senare till ett annat, där jag skålade in det nya året med en hel drös fina individer. Fick mitt livs första nyårskyss och tog mig sen till farsan baloo där jag spenderade 1a januaris tidiga morgontimmar med klackarna i taket! Jag kunde inte ha fått ett bättre slut på mitt firande av 2013. Nu tar vi nya tag och kämpar oss vidare mot en vår full av 18årsfirande, inrikesresor och utlandsresor, en sommar fylld av festivalande jobb och ännu mer myndighetsfirande. Mina nyårslöften är ganska personliga med ett kan ni få - kalasfit till sommarn! 
 
Sängen är till för att sovas i, och det ska jag göra nu. Imorgon gör jag tidig uppstigning för att komma iväg till gymet på riktigt med energi. Sleep well!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0