Helg feelings

2013-03-13 @ 18:20:00
Idag har fröken sett ut såhär! Mina nya dr. denim är såååå sköna, vilket kan bero på att dom är hela.. Haha, men också att jag chansade på en större storlek, så att jag kunnat röra mig i dem redan från början! På tal om nåt helt annat så känns det som jag redan har tagit helg, då jag gjorde veckans värsta (läs: matteprov) idag och det ändå gick ganska helt ok. Helg betyder ont i musklerna, så nu sitter jag och lyssnar på bodypump-låtar; Vi snackar damphumör! Eftersom början på veckan fick planeras om när bacillerna flyttade in hos mig så ska det bli såååååå skönt att få döda imorgonkväll. 
 
Klockan fick jag av min alldeles underbara bästis, Hanna och hennes päron! Den har suttit på sen jag fick den i fredags, och det enda som behöver en justering är veckodagen, så den måste jag fixa till i helgen. Som sagt; jag fick så sjukt mycket fint i helgen och om jag skulle visa upp allt här skulle det ta år med all beskrivning som jag vill ge, men jag antar att det kommer hoppa in lite hursom! 
Nu måste jag ta mig igenom lite teori, innan jag ska gå och andas en stund. Ha det gött alla yogisar! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0