Sol sol sol

2013-03-03 @ 13:27:53
Efter två dagars vila från gymet kokade jag nästan över av energi när jag gick till actic förut. Det är en ganska bra metod det här med vilodagar för att få upp motivationen, men å andra sidan tycker jag mer om att sprida ut dom! Så tillsammans med vasaloppsåkarna på teven tog jag mig igenom en tolftedel av deras dagsarbete, men det räckte för mig. Solen skiner och visst ger den sin del i energiförådet idag! Sååå skönt att kunna promenera hem i solen utan vantar, wohoo! Utöver allt detta försvinner också snön sakta men säkert, och jag hoppas för allt i världen att den inte har planer på att komma tillbaka de närmaste tio månaderna! (Håll tummarna!) 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0