Vecka 10, 2013

2013-03-04 @ 11:38:57
Bild från tidigare imorse, innan jag tog mig till skolan för en första lektion i trängskläder för att efter det ta en snabb sväng förbi actic. Blev så himla sugen på kondition igår när jag skulle sova, så jag tyckte att det var bra att ta tillfället i akt, jag som i vanliga fall inte tycker att det är speciellt kul! Självklart var jag inte lika sugen på det imorse när jag vaknade, men när jag bestämt mig för att gå raka vägen hem kunde jag inte låta bli att åka dit för att se vilken energi jag hade, haha! Totalt körd i benen sen igår, så det fick bara bli lite snabb löpning och diverse andra övningar (läs: en bålövning och en röv). Har ett bodypump-pass som väntar på mig ikväll, så tog det lugnt. Hursom så var det inte vad jag ville skriva om nu, utan det var att jag gjorde mig själv stolt när jag gjorde som jag sagt och inte blev sådär lat, som är så lätt att bli!
 
Nu vill jag ha helg. Det är inte nån vanlig sådan som väntar, utan jag ska få spendera den med de bästa jag vet. Fredag blir en riiiiktigt kort dag i skolan innan jag ska få träffa min lille Simba, Smillan, Sötisboll, call her what you want, och spendera kvällen med släkten. Det är tänkt att vi ska fira min 18årsdag som egentligen inte infaller förren på lördag, men den dagen kommer jag att ägna åt lite andra grejer! Great! 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0