Fredagsgotte

2014-04-11 @ 21:11:54

Efter två tuffa pass och ett besök i stallet avslutade jag fredagen med ett stort lass mat och efterrätt på det, mums! På tallriken hittar vi ugnsbakad kyckling med soltorkade tomater, kokt sötpotatis, en sallad med tomat, jordgubbar, avo, purjolök och en klick keso till det! Det var munporr i alla högsta grad, och vad avslutar inte detta bättre än questcoockies och färska bubbar? Dessa kakor, bakade questbars, en gudagåva helt klart - har dock varit för lat för att testa det innan, men idag fick bli dagen D. Nu inser jag vad jag gått miste om alla de gånger jag varit påväg, men ändå inte värmt upp ugnen och slängt in dem i bara ett par minuter... Men varje dag bjuder på någon lärdom och detta blir dagens. 


Nu ligger jag och dödar tid i soffan. Laddar upp inför morgondagens utbildningsdag med träningsvärk1, kommer blir awesome! 



0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0